خانه فیزیک و نجوم کاشمر

ارتباط با فیزیک دوستان و عاشقان نجوم

خانه فیزیک و نجوم کاشمر

ارتباط با فیزیک دوستان و عاشقان نجوم

دانلود کتاب های فیزیک برای سرگرمی(پرلمان)

سلام بر همه دوستداران فیزیک. قرار است کتابی معرف محضر شما شود که به زبان ساده فیزیک را برای همه شرح داده.....      مولف در این کتاب کمتر به شرح و بیان مطالب تازه پرداخته ‏؛ بلکه بیشتر کوشیده است به خوانندگان گرامی کمک کند تا آنچه را که میدانند ‏ٰٰٰ, یعنی آن مقدار معلومات اساسی و ساده ای را که در رشته فیزیک دارند عمیق کنند و به آن جان تازه ای ببخشند‏‏‏؛ به انها بیاموزند و انها را برانگیزند تا این معلومات را آگاهانه و همه جانبه بکار برند. برای نیل به این هدف یک سلسله معماهای گوناگون، مطالب پیچیده و بغرنج، حکایتهای سرگرم کننده، مسائل جالب، پارادوکس ها و تناقضات، مقایسه های غیر منتظره در رشته فیزیک که از پدیده های زندگی روزمره بوده یا از صفحات حکایت ها و رمان های علمی و تخیلی معروف اقتباس گردیده ‏، مورد بررسی قرار گرفته است.

مولف روسی و توانا کوشیده است، در حدود امکان، مطالب فیزیکی را به صورتی جالب و فریبا و دلچسبی بیان و توصیف کند. منظور عمده از تدوین کتاب فیزیک برای سرگرمی اینستکه فعالیت تصور علمی خوانندگان را بر انگیزد،شیوه تفکر با روح علم فیزیک را به آنان بیاموزد و ارتباطات متعدد معلومات فیزیکی را با انواع گوناگون پدیده های زندگی روزمره و تمام چیزهایی که معمولا با آن تماس پیدا میکند، در حافظه خوانندگان بوجود آورد.



دانلود این کتاب ها:


کتاب فیزیک برای سرگرمی 1

 کتاب فیزیک برای سرگرمی2 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضاندیم پور سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ق.ظ http://parkeshahr.blog.ir

سلام
سال نو مبارک.
با تشکر از شما فرهیخته گرامی. این کتاب ٫ در واقع یک نوستالژی دوران مدرسه برای من است.شما باعث شدید خاطرات خوب آن سالها زنده شود .چون من از این کتاب خیلی آموخته بودم.
یاعلی

سلام
خواهش می کنم
وسپاس از لطفتون
موفق باشید
هادوی دبیر فیزیک کاشمر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد